Reklamációk és az áruk visszaküldése.
Szállítás közben keletkezett károk
Feltételek:
Kérjük, csatolja a cikk sérült részének fotóit + a külső doboz fényképét a sérülés részen (még akkor is, ha a doboz nem sérült). Az áru átvételénél a futárnak be kell jelentenie a doboz károsodását, ki kell tölteni az űrlapot, hogy a csomagot kifogással veszi át, mert ha nem tesz így, aláírással a csomag átvételénél eggyetért azzal , hogy az árut kifogás nélkül foggadja el, így a csomag tulajdonosává válik.Későbbi kárjelentés nem ismerhető el, mert a garancia nem vonatkozik a mechanikai sérülésekre. Ha áruk megsérültek, és nem rendelkeznek írásos feljegyzésekkel, kérjük, azonnal értesítsen bennünket, töltse ezt az űrlapo
Az árukat biztonsági elemekkel ellátott jó minőségű dobozokba csomagoljuk. A szállítás előtt ellenőrizzük az árut , ez az egész folyamat az áru csomagolásától, a futáros autójába szállításáig az áru kamera felvételeken van feljegyezve. Ha az áru dobálva van a földre, nem segítenek a biztonsági intézkedések sem. Igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül megoldani a problémát.
Kérem kitölteni:
Reklamáció
Feltételek:
Az 5 éves garancia az anyagi hibákra és a gyártási hibákra terjed ki. Nem vállalunk felelősséget a nem megfelelő használatból eredő mechanikai károkért. A garancia nem vonatkozik a jótállási időszak alatt az anyag kopására. A sátrak rendszeres kirakásra és berakásra vannak szerkesztve az összecsukható mechanizmusnak köszönhetően. Állandó vagy nagyon gyakori használat esetén, jótállási időszak alatt az anyag megkophat. A sátor nem tartós tetőszerkezet, erre a célra nem ajánljuk használni.
A sátrak nagyon ellenállnak az erős szélnek, ha megfelelően vannak rögzítve*. Ha azonban a sátrat gyöngén rögzíti a sátor mozog, akkor a sátor megrongálódhat vagy más módon megsérülhet kissebb szél esetén is, és így garancia nem vonatkozik a mechanikai sérülésekre. Ön mind tulajdonos felelős a sátorért, mi nem vagyunk felelősek a vagyon megrongálódásáért az utasítások helytelen használata és be nem tartása miatt.
A váratlan események esetében amelyekre a garancia nem vonatkozik (mechanikai sérülés, konstrukció megkárosítása). Inygen beszerezhet pótalkatrész a szerkezetre 5 500 Ft értékig. Fotó bizonyíték után a sérülésről ingyen pótalkatrészt kap 5 500 Ft értékig (több info Ászf) , csak a szállítási díjat kell megfüzetni. Abban az esetben ha a pótalkatrészek értéke áthaladja a 5 500 Ft-ot, a többi pótalkatrészt az aktuális árlista szerint számlázzuk.
- *A megfelelő rögzítés olyan rögzítés, ahol a sátor nem mozog, a lábak erősen vannak rögzítve, és nem mozognak. A fő sátorrögzítés: homokzsákok segítségével vagy sátorcövekekkel amelyeket ingyen kapott a sátorhoz. Másodlagos rögzítés (nem fő rögzítés) kötelek segítségével amelyeket a sátor négy sarkához köt, és így kiköti a sátrat.
Kérem kitölteni:
Az áru visszaküldése a kézhezvételtől 14 napon belül ok nélkül és a szerződés felmondása
Feltételek:
Csak * a fogyasztónak van joga 14 napon belül a szerződés felmondásara anélkül, hogy bármilyen okot adna. A 14 napos időszak azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy a felelős személy átveszi az árut. A fogyasztó köteles tájékoztatni az eladót a szerződés visszavonásáról.
Az a fogyasztó, akinek az áru egyedi követelmények szerint volt elkészítve , - 14 napon belül, nem jogosult a vvisszavonásra a vásárlási szerződésből, bármilyen ok nélkül. ( például sátor nyomtatása ... )
A szerződés felmondása esetén fogyasztó köteles visszaküldeni az árut sértelenül és **használas nélkül , bizonyítékkal az eladótól (számla) Az eladó nem vállal felelősséget a veszteségért vagy kárért a szállítás során.
- Magyarázat:*/**
- *Fogyasztó: Olyan személy, aki szerződéskötéskor nem vállal üzleti vagy kereskedelmi tevékenységet.
** Nem használt áru azt jelenti: A fogyasztó az árut olyan tiszta körülményekben tesztelte/ rakta szét, mintha az áruházban volna és a feltételek szerint.
A szerződés felmondása – űrlap
Ha Ön fogyasztó, és s szeretné megszüntetni szerződést, töltse ki ezt az űrlapot